Partner Manager

Vacature gesloten

Partner Manager

Brockmeyer Jobmarketing Experts Amersfoort

Wat is vereist?

  • HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt ervaring met administratieve werkzaamheden en je hebt ruime kennis van MS Office-applicaties
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en je hebt een goede beheersing van het Engels, in zowel woord als geschrift
  • Capaciteit om te slagen in een resultaatgerichte omgeving
  • Commerciële drive
  • Een bovengemiddelde interesse in IT

Wat krijg je?

  • €2.750 - €3.250 bruto p/m (afhankelijk van ervaring)
  • 32 tot 40-urige werkweek
  • 25 vakantiedagen
  • Persoonlijk opleidingsbudget
  • Reiskostenvergoeding (buiten Amersfoort) en gratis parkeren voor de deur

Wat doe je?

  • 40% Werken aan implementatietrajecten
  • 30% Benaderen potentiële nieuwe partners
  • 15% Rapportages maken
  • 10% Administratie
  • 5% Intern overleg

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Stel direct een vraag

Vacature

Als Partner Manager bij Brockmeyer Jobmarketing Experts ben je verantwoordelijk voor het aansluiten van nieuwe (internationale) partners op het platform en het onderhouden van de relatie met bestaande partners. Je rapporteert aan de Sales & Partnership Director. Je zorgt ervoor dat de implementatie met een nieuwe partner goed verloopt. Wanneer de implementatie voltooid is, blijf je betrokken en zorg je voor verbeteringen waar nodig.  

Je rapporteert aan de Sales & Partnership Director en maakt deel uit van het sales team dat bestaat uit zes jobmarketing experts, een Accountmanager Binnendienst en een Customer Succes Manager.

Ze zorgen ervoor dat je vanuit huis volledig ingewerkt wordt en snel aan de slag kunt. Zolang de RIVM-richtlijnen het voorschrijven werk je, i.v.m. het coronavirus, ook vanuit huis. Daarna ontmoeten ze je graag in real life op kantoor.

Als je het leuk vindt om echt voor resultaat te gaan en je kunt daarvoor af en toe geduld opbrengen, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Partner Manager

Op een leuke dag merk ik dat een partner enthousiast wordt van de samenwerking en halen we samen betere resultaten.

Een matige dag is wanneer die ene deal waar ik hard aan heb gewerkt uiteindelijk toch niet valt.

  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
  • 18:00
  • 19:00
  • 20:00
  • 21:00
    • E-mails versturen en beantwoorden
    • Kinderen helpen met hun huiswerk
    • Lunch
    • Werken aan implementatietraject
    • Videocall nieuwe partner
    • Blokje om
    • Spelen met de kinderen
    • Eten
    • Administratie
    • E-mails versturen en beantwoorden
    • Lunch
    • Kinderen helpen met hun huiswerk
    • Eten
    • Videocall met collega van customer succes
    • Spelen met de kinderen
    • Videocall met team
    • Administratie
    • E-mails versturen en beantwoorden
    • Lunch
    • Kinderen helpen met hun huiswerk
    • Eten
    • Rapportage opstellen
    • Videocall Sales & Partnership Director
    • Videocall met team
    • Spelen met de kinderen
    • Videocall partner
    • Lunch
    • Kinderen helpen met hun huiswerk
    • Rapportage opstellen
    • Videocall met team
    • Potentiële nieuwe partners benaderen
    • Werken aan implementatietraject
    • Videocall potentiële nieuwe partner

Voorbeeld uit de praktijk

Je wil een nieuw ATS-systeem integreren. Hoe ga je te werk?

Juist in deze bijzondere tijden is een goede balans tussen werk en privé belangrijk. In de praktijk betekent dit dat je de ruimte krijgt om je dag in te delen op een manier die voor jou zo prettig mogelijk werkt.

Voor een succesvolle samenwerking ga je in eerste instantie met de potentiële partner in overleg om te kijken waar er voor alle partijen voordeel te behalen is. Vervolgens ga je technische informatie uitwisselen en bespreek je de roadmap. Daarna kan de integratie gebouwd worden. Je zorgt dat je tijdens de uitvoering de voortgang bewaakt en op de radar van de klant blijft. Nadat alles goed getest is volgt er een livegang. Je bespreekt met de partner hoe jullie de samenwerking wereldkundig gaan maken. Dit kan met bijvoorbeeld een blog of persbericht. Nadat jullie zijn live gegaan, heb je regelmatig contact met de afdeling customer succes om te bespreken hoe het gaat. Mochten er problemen zijn dan zorg je dat je deze snel oplost. Jij blijft verantwoordelijk voor een goede samenwerking.

Groeipad

Binnen Brockmeyer Jobmarketing Experts krijg je de vrijheid en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. En vergeet niet: elke medewerker is zelf verantwoordelijk voor zijn of haar carrièrepad en persoonlijke ontwikkeling.

Partner Manager

Werken bij Brockmeyer Jobmarketing Experts

Brockmeyer Jobmarketing Experts is een toonaangevende en snelgroeiende speler op het gebied van online jobmarketing. Wij adviseren klanten over arbeidsmarktcommunicatie en jobmarketing, zodat hun vacatures altijd en overal de juiste kandidaten bereiken.

  • Actief in 150 landen
  • 30% / 70%
  • Gem. leeftijd 30 jaar
  • 40 werknemers

Collega's

Foto van medewerker Ricardo Kuurstra
Foto van medewerker Leroy den Breejen
Foto van medewerker Peter Hagedoorn
Foto van medewerker Thorwald Nienhuis
Foto van medewerker Kim Lokhorst
Foto van medewerker Gijs Laseur
Foto van medewerker Alexandra Ederveen
Foto van medewerker Chris Hendrickx
Foto van medewerker Bianca van der Aalst
Foto van medewerker Joren de Ruig

Ricardo Kuurstra (36) - Jobmarketing Expert

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam bij Monsterboard in Amsterdam. Bij Brockmeyer is het mogelijk om een complete oplossing aan te bieden in plaats van één product. Ook werk ik nu in Amersfoort waar ik woon, dus lekker dichtbij!

Wat was je vorige baan?
Account Manager - Monsterboard

Wat doe je in je vrije tijd?
Dagjes weg met de kinderen.

Leroy den Breejen (30) - Campagne Expert

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Nadat ik was afgestudeerd als Communicatiemanager, wilde ik graag werkervaring opdoen. Na wat zoeken kwam ik Brockmeyer tegen en na het insturen van mijn sollicitatie, werd ik direct teruggebeld!

Wat heb je gestudeerd?
Communicatiemanagement.

Wat doe je in je vrije tijd?
Muziek maken, houtbewerken en muziekinstrumenten bouwen.

Peter Hagedoorn (44) - Adviseur Jobmarketing

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam als Recruiter en daarvoor als Adviseur mediacampagnes. Die beide werelden heb ik kunnen samenvoegen tot één bij Brockmeyer.

Wat was je vorige baan?
Partner l Recruitment Consultant @Q-Logic Recruitment Solutions.

Wat doe je in je vrije tijd?
Tijd besteden aan mijn gezin, muziek luisteren, tennissen of met vrienden afspreken.

Thorwald Nienhuis (50) - Sales & Partnership Director

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Voorheen werkte ik bij één van de grootste vacaturesites van Nederland. En als een bedrijf een vacature wilde plaatsen dan was dat mijn enige advies: plaats je vacature bij ons. Bij Brockmeyer kijken we niet naar een enkele vacaturesite maar naar de sites waar de juiste kandidaten zitten. Dat en de ruimte die ik krijg om te ondernemen zijn de redenen dat ik bij Brockmeyer ben gaan werken.

Wat was je vorige baan?
Sales manager - de Persgroep.

Wat doe je in je vrije tijd?
In mijn vrije tijd geniet ik van mijn samengestelde gezin, hockey ik en vind ik het geweldig om met een glas wijn in mijn hand de haard op te stoken.

Kim Lokhorst (31) - Social Media Expert

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Natuurlijk kwam deze vacature bij mij voorbij omdat hij goed getarget was, haha! Dus stiekem was dit al een match made in heaven voordat ik het zelf wist. Na mijn studie Mediamanagement was ik op zoek naar een startfunctie dicht bij huis, waarin ik mijzelf kon bewijzen als Social Media Marketeer en waar een leuke werksfeer heerst. Sindsdien heb ik nog geen dag meegemaakt dat ik geen zin heb om naar mijn werk te gaan.

Wat was je vorige baan?
Fashionista bij Hunkemöller.

Wat doe je in je vrije tijd?
Cocktails drinken in de zon.

Gijs Laseur - Campagne Expert

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik ben begonnen bij Brockmeyer om het marketingvak te leren. Dat kan goed door de open bedrijfscultuur die er heerst. Dat zorgt voor vrijheid en motivatie voor creatieve ideeën voor de campagnes.

Wat heb je gestudeerd?
Bedrijfskunde.

Wat doe je in je vrije tijd?
Ondernemen en hockeyen.

Alexandra Ederveen - Jobmarketing Expert

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik was toe aan een volgende stap naar een organisatie met ambitie en een inspirerende werkomgeving. Die heb ik hier zeker gevonden! Ik mag bijdragen aan ontwikkelingen en groei van Brockmeyer: hoe mooi is dat!

Wat was je vorige baan?
Accountmanager - Mediabrein.

Wat doe je in je vrije tijd?
Tennis en zingen.

Chris Hendrickx (51) - Senior Campagne Expert

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam bij een groot internationaal mediabureau in Amsterdam. Het leek mij juist een verademing om met een klein team van het bedrijf een succes te maken. In deze afwisselende baan ben ik helemaal in mijn element. Juist omdat je met een klein team werkt, krijg je alle kansen om je talenten te benutten en te ontplooien.

Wat was je vorige baan?
Media Executive.

Wat doe je in je vrije tijd?
Hardlopen, koken en Franse marktjes bezoeken.

Bianca van der Aalst (34) - Campagne Expert

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik was heel erg toe aan een nieuwe uitdaging dichterbij huis en stuitte op deze vacature. Uit de tekst kon ik opmaken dat je goed in het team moest passen en dat stevig aanpakken en lol van belang waren. Dat sprak mij erg aan.

Wat was je vorige baan?
Sales Administrator - Manutan.

Wat doe je in je vrije tijd?
Tijd met m'n dochter doorbrengen en fotograferen.

Joren de Ruig (33) - Customer Success Manager

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam bij een groot E-commerce bedrijf. Ik heb daar veel geleerd, maar vooral dat ik liever van waarde ben bij een kleinere organisatie. Na een tijd zoeken kwam ik Brockmeyer tegen en was ik direct geïnteresseerd in wat het bedrijf doet. Na een goed gesprek ben ik erg blij met de nieuwe functie die ik hier mag vervullen en krijg ik energie van het helpen van onze partners en het nadenken over hoe de processen hier beter kunnen.

Wat was je vorige baan?
Partner Specialist bij bol.com.

Wat doe je in je vrije tijd?
Volleybal. Verder fan van stand-up, sport en series.

Sollicitatieproces

Bevestigingmail
± 5 werkdagen
Eerste gesprek (videocall)
± 5 werkdagen
Tweede gesprek (videocall)
± Binnen 2 werkdagen
Contractaanbieding

Interessante baan?

Terug naar boven